BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 11, 2009

HandMade Chocolate....


Salam,

Ari ni lahirlah satu lagi blog saya khas untuk produk keluaran saya sendiri..

Berbagai ilmu masakan saya pelajari, berbagai kelas yg saya hadiri sampai ramai tak percaya saya minat dengan masakan.

Sebenarnya saya ni taklah rajin sgt memasak pun tp since ada anak2 yg sedang membesar maka minat memasak tu tiba2 meluap2 timbul...

Alhamdulillah...so far takde sapa lagi keracunan malah kawan2 pejabat pun suka masakan saya...he3

hinggalah tetiba saya terpandangkan blog seorg pakar coklat iaitu Ida Bakeri.

dan kini terbentuklah perniagaan ini, alhamdulillah saya mendpt byk tempahan...

Thanks to k.ida yg tak jemu mengajar saya...

4 comments:

merpati66 said...

Salam ima,semuga terus berjaya ya

ima said...

thank u...ni semua atas segala tunjuk ajar..tq sifu :)

Anonymous said...

salam..ima..akak pun beljar dgn Ida..
sekarang ni mcm ima jugak dlm proses nak buat HBB..

ima said...

tq kak...nice to know u..
ima pun baru nk start doing baking business nih..seblm ni buat bisnes lain..