BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 18, 2010

Macam-Macam Ada




Malam tadi bosan x buat apa jd surfing la blog2 geng bakers nih..tup2 tertgk kek sifon pandan yg dibuat oleh K.Nor...hmmm sdp jgk kalau dpt buat nih..
so g dapur n selak2 almari tgk apa yg ada,taraaaa...semua brg ada! best2!
so mulalah mengodek adunan utk dibuat kek nih..
Alhamdulillah jadik,seronoknyaaaa...tp hanya gmbr ni sj dpt upload sb yg lain dh kena ngap...mmg sdp dan lembut..
selain tu ada order tart nenas dgn shida di tmn uda..asalnya kenal dia sb dia pnh order cupcakes, lps tu terjupa geng dia nora di kelas bakeri..hmmm..jd pjglah citer smpi tau dia buat tart nenas..apalg aku ni pantang ada org buat kuih,jd sesuka ati order nk rasa.shida buat tart nenas gulung & tart nenas biasa...baru ambik pg tadi dh tgl 1/2 bekas aku pulun sorg..hubby dok seblh pun aku tak pelawa..sdp sgt,lembutttt...kalau shida bc blog ima ni,seriously mmg sdp tau :)
tambah plk teringat kek lapis masam manis yg aku order dr kawan yg sorg lg nih..niezam nama dia...keja di PPTSB..so layan kek lapis la plk utk minum ptg..complete dah satu hari punyer sajian..tgl mkn malam nk sajian apa lak yer..
indahnya dunia dan lps ni bdn aku pun naik tembam..huhu...

0 comments: